Barber

9:46 am

Hairul: Bapa aku hebat. dia polis. semua orang takut ngan dia
Arman: Eleh, bapa aku lagi hebat. kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk. 
Hairul: wow! bapa kau kerja apa? 
Arman: tukang gunting rambut!


:: sayonara rambutku waaaaaaaa



10 iPad menanti anda! klik di sini!

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

24 Your Words of Lo♥e

  1. Saya pun baru je potong rambut. Harga yg dikenakan mmg 'berbaloi' tak potong rambut 2 tahun!

    ReplyDelete
  2. ha2x..hebatnya bapa Arman !!!.. anies potong rambut pendek ke?

    ReplyDelete
  3. Tukang gunting memang orang yang berami, kepala raja pun dia pegang. :)

    ReplyDelete
  4. ahaha..igtkan ape tadi.suspen je akak nii,eh ehh potong rambut ye? ;)

    ReplyDelete
  5. betoi.. betoi... baru betoikan takut semua orang..

    ReplyDelete
  6. tunduk kepala ok la...jgn pusing kepala...dah fobia sampai skrg.

    ReplyDelete
  7. kalau tak tunduk, habis rambut kau..

    ReplyDelete
  8. mmg hebat..... semua org kena tunduk la camtu...hhee

    ReplyDelete
  9. hujung tahun ni ingat nk gunting rambutlah..bia kemas sikit sambut tahun baru

    ReplyDelete
  10. muahaha...lawak2...

    jgn potong botak sudah la..huhu

    ReplyDelete
  11. kalau geram..tepuk tampar kepala pon pelanggan tak marah...hahaha dasat! eh betul ke..tu melampau namanya!

    ReplyDelete
  12. hehe..kalau nak cantik kenalah tunduk kan...!

    ReplyDelete
  13. lama tak potng rambut..hehehe

    ReplyDelete
  14. nampak sngt bapa dia lagi hebat,dia arah suma orang leh je tunduk..ehhe

    ReplyDelete
  15. wah baru potong rambut ek huhu rmbut baru smpena thn baru kan heee

    ReplyDelete
  16. baru je potong semalam hehe..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆