Tackle

10:13 pm

Adik: abang, macam mana ek nak ngorat orang pompuan ni?

abang: senang je... bila kau jumpa dia kau cium dia.

adik: nanti... apa dia akan buat?

abang: dia akan kasi kau hadiah.

adik: hadiah apa?

abang: pelempang!!


google

lempang = lempeng?

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

28 Your Words of Lo♥e

  1. lempeng nie klu mkn panas2 bru best..plus mkn ngan gulai kari...tudiaaaaa mmg terangkat :D

    ReplyDelete
  2. ni aku suka, makan dengan susu pekat.. sedap..snang je buat ni.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Haha..lempang tu sakit,lempeng tu sedapppp..

    ReplyDelete
  4. Pas cium kena bagi pelempang ke lempeng haha..

    ReplyDelete
  5. baru nak konal then terus cium mmg la dapek pelempang...haha

    ReplyDelete
  6. gebunyer lempeng..mcm pen kek pun ada..akk buat sarap roti bakar jer pg ni..

    ReplyDelete
  7. hmm..,sedaaaaaaaaaap nya mkn pelempang,abg..!
    HAHAHAHAHAHAHA....
    soalan tuk awk?

    ReplyDelete
  8. sy suka lempeng kelapa makan ngn madu..shedapppnya

    ReplyDelete
  9. gila apa kalau ada lelaki yg perangai macamtu...malu kaum je,hahaha...

    ReplyDelete
  10. lempang kuat2... mkan lempeng dgn sambal...:)

    ReplyDelete
  11. apa punya sengal la abang dia...hehe

    ReplyDelete
  12. Hello, how are you? I have something to show you, before it is going to be late.
    A new antivirus product.

    KASPERSKY 2012
    KASPERSKY ANTI-VIRUS (KAV)
    1PC = RM 40
    3PC = RM 60

    KASPERSKY INTERNET SECURITY (KIS)
    1PC = RM 40
    3PC = RM 70


    Any order, you can send me your interest to my email.
    mandin26[at]yahoo.com

    OR for a better process, you can go to my blog, and fill in the ORDER FORM. It is much easy because it go directly to my email.

    http://rahman-kaspersky2012.blogspot.com/

    Make sure you insert your handphone number for easy contact. THANK YOU.

    ReplyDelete
  13. kalau bg lempeng sedap gak ni...;d

    ReplyDelete
  14. Wahhhh idea mengorat yang sangat mengarut. hehehehe

    Lempeng! Sambal ada tak...?

    ReplyDelete
  15. lagi suka kalau dia bagi lempeng..hehee

    ReplyDelete
  16. lempeng adalah sgt sedap bila dimkn bersama sambal tumis ikan bilis...wallah!!

    mkn ngan sardin pun sedap gak...huwaaaa!! aku tulis aku lak terliur...

    ReplyDelete
  17. Salam Khairin,

    Ha.ha....kalau dapat lempeng ni tak pa la Anies....sedap.....

    ReplyDelete
  18. berani la cium anak dara orang~

    ReplyDelete
  19. ha2x..lempeng & lempang serupa ke?..sambil garu2 kepala..

    ReplyDelete
  20. @ adwa: amboi bab mkn terer nyer dia!

    @abu: msk la sekeping!

    @ dazzling: tau x pe heheh

    @ totie: msk kn sekeping bleh?

    @ feel: mengidam ka?

    @ elih: bagi dua2 heheh

    @ sufia: sapa plak yg nk lempang? hehee

    @ papa: mmg pon! hehee

    @ ieja: mengidam ye hehehe

    @ twiesties: soklan utk sy?

    @ rina: selalu buat ya?

    @ hanih: nk bg pengajaran hehehe

    @ dalila: pengsan la kalu kena lempang kuat2

    @ daddy: mmg sengal hehehe

    @ rahman: TQVM

    @ run away: bagi kt sini ke?

    @ akk jgn buat ye idea tu.. hehee

    @ woofer: penah buat ke?

    @ ummi: boleh je

    @ shaiful: bahasa utara ka tu?

    @ wahida: hehehe cpt nyer da terliur

    @ ros: w'salam kak lapar ye heheeh

    @ dhiera: xde berani nyer dia

    @ sahrom: tau x pe hehehe

    @ dwaty: abang org lain heheheh

    @ mama: sama je mama. isi je lain2 hehehe

    ReplyDelete
  21. silap2 berterabur gigi dik oiii ... hahahaa

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆