Something to share

11:12 am

Backdated entry tapi tetap nak share dengan yu ols!
bersama-sama dengan tv9 untuk program 'Raudhah Di Hatiku', Ana Muslim turut serta dalam beberapa siri jelajahnya di sekitar KL / Selangor di beberapa buah masjid terpilih.
antaranya:

Masjid Kota Damansara, seksyen 5 (28 - 29 / 10 / 2011)





Ashraf Muslim, antara tetamu jemputan yang hadir.
ensem woo mamat ni.
sik baik da kawen...




orang ramai memenuhi perkarangan masjid KD a.k.a masjid kuning.





pelbagai acara dilangsungkan.
antaranya rakaman Tanyalah Ustaz & Tanyalah Ustazah.
selain itu, program beramah mesra bersama personaliti2 tv9, sukaneka dan banyak lagi.





program mewarna kanak-kanak bersama Ana Muslim.
please ignore staf yang sakit pinggang itew!

Masjid Al-Falah, USJ 9 (22- 23 / 10 / 2011)






program mewarna bersama Ana Muslim.
sama seperti program di masjid KD, pengunjung juga dimeriahkan dengan aktiviti dan program seperti bersama Upin dan Ipin, pertunjukan kereta (Proton), futsal, pertandingan azan, konsert dan banyak lagi.

Masjid Al-Hidayah, Taman Melawati (30 / 9 - 1 / 10 / 2011)


pihak tv9 turut menyediakan makanan dan minuman percuma kepada para pengunjung.
yang ni cuma kat masjid al-hidayah je.
kat masjid2 lain, ada banyak stall yang menjual makanan dan minuman dibuka untuk mereka yang hadir.



selain terlibat dengan program, Ana Muslim juga membuka booth di setiap lokasi yang disertai.

insya-Allah jika ada rezeki tahun depan, kami akan menjelajah ke negeri-negri yang lain.
jumpa anda di sana!

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

23 Your Words of Lo♥e

  1. wahh sis staff eh?byk jgk aktiviti yg tv9 anjurkn.seronoknyaaa! XD

    ReplyDelete
  2. wah, seronoknya! malangnya acik termiss lar ... :(

    ReplyDelete
  3. wah bagusnya program kat masjid tu, orang kuat Ana Muslim ke?
    Memang hensem Ashraf Muslim tu, muka baik je, hehe..

    ReplyDelete
  4. nasib baik gak la aku ni pun dah kawen..kalau tak, mmg aku terjah dah si ashraf ni...hehe...

    ReplyDelete
  5. wow..best dapat ketemu artis...
    ramai yang datang juga..

    ReplyDelete
  6. bagusnya kalau ada program macam ni selalu

    ReplyDelete
  7. meriah nyer...sy shukew ar..ashraf muslim tu...hekehk...;d

    ReplyDelete
  8. wah khairin join sekali atau staff?..meriahnya !!!..yg pasti ensemnya ashraf muslim tu..he2x..

    ReplyDelete
  9. hiks..kalau asraff lum kawen anies nak buat apa?

    ReplyDelete
  10. seronoknya tengok gambor2 tu...
    lama dah tak giler "memfoto"... hihi

    ReplyDelete
  11. besnyerrrrrr!!

    ashraf muslim memey ensem :P

    ReplyDelete
  12. nnt mai penang naa! :)

    *bbq? err tu daging korban 2 taun lepas mmg xde la hehehe

    ReplyDelete
  13. awak kje wartawan kat ana muslim ya....??

    ReplyDelete
  14. wah meriah....

    dulu penah singgah d masjid kuning masa pakcik tinggal di KD...

    ReplyDelete
  15. biaso tgk masjid Kota Dam tu dari keto jer...huhu

    ReplyDelete
  16. bagus buat mcm ni,hari tu ada tgok kat tv9,mengimarahkan masjid..

    ReplyDelete
  17. wah best nye aniss.. huhu
    ni member ke ape ni
    siap ada ckp nak mnjlh ke negeri2 len g
    wah bestnyeeee.. ;)

    ReplyDelete
  18. @ zaty: ya sy slh seorg staf

    @ mr. z: lbh drpd meriah!

    @ acik: x pe next time ada lg

    @ masz: pasti!

    @ dwaty: mestilah seronok!

    @ ummi: sy staff biasa je

    @ wahida: hahahaah nk terjah cm nas ahmad tu ke?

    @ qhaifa: tak jupe sgt. tu pon kebetulan je

    @ liza: sokongan ramai pon perlu jg

    @ run away: tp da berpunya la

    @ apiH mesti la meriah

    @ mama: ye sy staf nyer..sesekali trn pdg

    @ rina: nk ngorat la hahahaha

    @ amri: kalu join lg best

    @ atiqa: nmpk yg ensem je ye

    @ adwa: insya allah nnt kami pakat mai penang noh

    @ sahrom: sy sy editorial je

    @ blog: terima kasih

    @ jedi: knape x mai?

    @ papa: kena singgah nnt

    @ cinnamon: credit to tv9!

    @nazirah: sy staf bese je..sesekali trn pdg

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆