Reason

9:25 am

Life can give us 100 reasons to cry.. but
Allah has given us 1000 reasons to smile... keep smiling babeh!



orang KL panggil: door gift
orang selangor panggil: bunga telur
orang melaka panggil: bunga pahau
orang zimbabwe panggil _________

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

33 Your Words of Lo♥e

  1. org kuala pilah pangil bungo tolo.. kih kih kih

    ReplyDelete
  2. Utagha sana nun panggil bunga teloq, kalu zimbabwe tak tau la plak !..hehe depa kawen tak buat majlis cmni kot , agak je la..

    ReplyDelete
  3. sori kurang tahu...
    orang perak panggil telur pahau..

    ReplyDelete
  4. org johor panggil bunga pahar..sopan je kan bunyinya haha

    ReplyDelete
  5. orang zimbabwe panggil apa lak ye? ekekekek...

    ReplyDelete
  6. ler... ingatkan semua negeri panggil bunga telur... ada lain2 nama rupanya...

    ReplyDelete
  7. org zimbabwe.....?

    kalu johor panggil bunga telur, tapi kalu letak atas dulang pahar di panggil bunga pahar.....

    ReplyDelete
  8. telur... tibe2 rase lapar.. heehee..

    ReplyDelete
  9. zimbabwe panggil zizunzol..hihi

    ReplyDelete
  10. org kedah pon panggil bunga telur jugak

    btw, salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  11. ummi datang dengan senyuman...
    masih senyum memikirkan apa orang zimbabwe panggil bunga telur ni...

    ReplyDelete
  12. org zimbabwe panggil : ole-ole dar Malaysia :p

    ReplyDelete
  13. Salam Anies,

    Kalau kat Tempat Kak Ros depa panggil bunga teloq..kalau Zimbabwe tu tak tau la pulak...kat sana pun ada buat macam ni jugak ka..?

    ReplyDelete
  14. hehe tp skang bunga telur dah macam2 gaya ada kan ;)

    ReplyDelete
  15. ntah la..orang zimbabwe panggil apa plak ya? =,=

    ReplyDelete
  16. target 3 tahun lagi nak kahwin.. insyaallah kalau ada jodoh dan kewangan yang mencukupi.. orang zimbabwe panggil kokopi :P

    ReplyDelete
  17. ehehe..org zimbabwe berbunga gini jugak ke ek? kalau ada bunga apa la plak gelarannya hehe..

    kami pun pnggil bunga telur..bunga pahar yg kat tepi pelamin tu ekeke..pdhal sama je..

    ReplyDelete
  18. org zimbabwe pggl munga troloo ahaaha

    ReplyDelete
  19. Orang orang duk di sawah xbergerak.hahahaha

    ReplyDelete
  20. orang KL panggil door gift...hawat ke laut sgt...haha

    ReplyDelete
  21. nnti kita tanyakan tanya member Zimbabwe... eh, kat tpt dia org ada bunga teloq ka?

    ReplyDelete
  22. lawa la plak cucuk2 cenggitu..hiihi

    ReplyDelete
  23. macam dulu2 punye bunga pahar. guna batang pisang tapi tu guna ape ea?

    ReplyDelete
  24. Salam....
    org zibbabwe panggil " mhteothdseouu"....tak caye tanya presiden dia...hehehhe

    ReplyDelete
  25. apakah?...tetiba2 zimbabwe...hehe

    ReplyDelete
  26. sy panggil bunga tiang..hehee

    *zimbabwe guna benda ni gak ke??hehee

    ReplyDelete
  27. agak2nya org zimbabwe panggil apa ya anies?..

    ReplyDelete
  28. @ arul: seram nyer bunyi diyerrr

    @ PCL: hahah kt sn mn la ada kenduri kaler2 cm kite ni

    @ qhaifa: saje je tanya kot2 ada yg tau

    @ rina: cm gadis melayu laks hehehe

    @ wahida: hehehe mana ada sj je tanya

    @ dwaty: tu istimewanya mesia

    @ masz: hehehe sj je tanya..

    @ adwa: senyum lebar x?

    @ apih: nk mkn lettew

    @ kizz: pandai nyer diyerrr

    @ ieja: salam kenal jg... kedah kt ne tu

    @ ummi: mana ada ummi. sj je test IQ ummi

    @ sahrom: org jawa pggl munge tele heheh

    @ hanih: pandai nyer dia hehehe

    @ w'salam, heheh mn ada kak. sj je test iq readers kt sini

    @ jedi: pandai nyer

    @ farra: kena taip kt google translate la

    @ pemanis: alhamdulillah. nnt jemput sy ye. kokopi? ye lettew hehehe

    @ izan: tau x pe. org sn mn ada la kawen cm kt mesia ni

    @ farhana: terer nyer dia

    @ nfx: yeke? hahaha

    @ papa: org KL kn perasan mat saleh hehehe

    @ senduk: hahah da tanya ke blom?

    @ cinnamon: x jimat pun sm je hehe

    @ ct: mesti la

    @ dhiera: guna kadbod / polistrin je

    @ fadzli: w'salam pandai je dia ni hehehe

    @ daddy: hahah ni salah 1 soklan SPM

    @ woofer: hahahaha x caya kena la g sn

    @ mama: dia panggil bunga x de telo hahahaha

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆