Miss Tiffany

10:39 am













diorang memang cantik kan?
kalau kaum Hawa pun bersetuju mengatakan mereka ini cantik apatah lagi bagi kaum Adam.
tapi tu la...
sayangnya mereka dilahirkan sebagai lelaki.

bagi mereka yang tak tahu dan nak tahu, Miss Tiffany adalah salah satu pertandingan ratu cantik yang dianggotai para transgender dari seluruh dunia.
dan pic di atas adalah sebahagian daripada pemenang dan juga contestant dari negara yang sedang dilanda banjir, Thailand.
(all pic credit: google)


sabda Rasulullah SAW yang bermaksud:
"Sesungguhnya Allah melaknat lelaki yang menyerupai wanita dan wanita yang menyerupai lelaki."

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

21 Your Words of Lo♥e

  1. memang cntik,tapi sayang bukan smulajdi..ciptaan manusia tak kekal mana pun..ermmmm

    folow kamu^^

    ReplyDelete
  2. hahaaa...memang ramai yang akan terkena! manusia akhir zaman suka melawan fitrah alam...

    ReplyDelete
  3. kecantikan anugerah yg tiada tandingan, jika diubah sana sini hilang serinya...bersyukur dengan kurniaaNYA

    ReplyDelete
  4. mmg x nmpk laki lgsung.. x bersyukur lgsung ngan kurniaan yg diberikan..

    ReplyDelete
  5. cantik..... tapi x ori... huhu

    ReplyDelete
  6. la ingatkan semua perempuan..hai..hai..apa nak jadi!

    ReplyDelete
  7. wahhhh..sume cantik2!sangat cantik plak tu..huhu

    ReplyDelete
  8. what????? lelaki ke sebenarnye ni??...........adoi...die lg cntik plak.. :(

    ReplyDelete
  9. wow mmg cntk btul la klh prmpuan aishhh

    ReplyDelete
  10. lawa tu mmg lawa.. tp kejap ja la.. smpai bila boleh kekal lawa mcm tu..huhu.. lg yg di buat2..

    ReplyDelete
  11. cantik la sangat tu... dah modified kan... heheee...

    ReplyDelete
  12. dier nampak lbh cantik dr pompuan sejati !!..hu2x..

    ReplyDelete
  13. kalah pompuan kalau camni =.=''

    ReplyDelete
  14. cantik. tapi???....... indah hanya sementara

    ReplyDelete
  15. dah cntik mcm tuan blog ni..tp lelaki la plk.. kih kih kih

    ReplyDelete
  16. wahhhhhh.. ingtkan perempuan tadi.. mmg cantek pun.. tak jadi la nak cakap cantek..:P

    ReplyDelete
  17. @ gedek: uncle... hati2 hehehe

    @ woofer: terima kasih byk2. betul tu. ciptaan allah jg yg terbaek!

    @ redza: dah luruh ke jantung tu? hahahah

    @ jun: hakikat yg x dpt d sangkal kak

    @ qhaifa: seri pun entah lenyap ke mn..

    @ nureen: kufur nikmat..

    @ masz: tu la psl...

    @ cinnamon: tu ar sy pon terpedaya..

    @ ecah: tu la psl ecah..

    @ reena: tergugat x? hehehe

    @ nazirah: klh tertewas dan tersungkur hehehe

    @ ignklate: msk 50 je da kedut dont wori la...

    @ apih: cam kete jg apih...

    @ mama: sejati tp x tulen mama...

    @ zaty: bkn klh je...tewas serta merta

    @ dalila: cam lagu erra fazira la plak

    @ arul; ada yg kena sekel ni

    @ atiqah: ori kt pic je heheh

    @ abu: tergodas ka? heheh

    @ daddy: ish daddy ni...hahahah

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆