Maria Isabel Preysler Arrastia

5:59 pm

Who is she?



















she is...
"
"
"
"
"
"
"
"


and she is 78 years old (2011)!



mampukah anda mencabar diri anda (wanita) untuk kelihatan seperti Isabel sampai ke usia 78 tahun?

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

23 Your Words of Lo♥e

  1. oh rsnya muka sy ada iras muka dialah..tp ketika tua hahahaha

    ReplyDelete
  2. Owh diorang ni mungkin dah wat surgery sebab tu nampak muda

    ReplyDelete
  3. perghh... nampak muda gile dia ni~
    dan mata dia sangat cantik!

    ReplyDelete
  4. Waa..cantiknye dia! Mcm tak percaya dah 78

    ReplyDelete
  5. bapak ahh awet muda. .cantiknya dia :)

    ReplyDelete
  6. wahh mmg awet muda btol!

    x caya2..;p

    pss : jemput join my GA! nt boleh dpt ole2 CAMERON..:D

    ReplyDelete
  7. Wow! tetap cantik walaupun dah lanjut usia..ingatkan seumur dgn Rozita Che Wan tadi hehe

    ReplyDelete
  8. memang cantik..
    x sngka dh 78thn..

    ReplyDelete
  9. wow..serius ke umur 78...mudo jo den nmpk...

    ReplyDelete
  10. nampak muda & anggun..hu2x..cantik sgt..

    ReplyDelete
  11. 78tahun...wooooo...diaowg silap kira ke neh..hahahah..;d

    ReplyDelete
  12. cantek mak dia..

    ps: popup rungan komen la, baru best:D

    ReplyDelete
  13. mmg cantik beliau..
    betol ckp ABU..kalo
    buat POP UP komen, sure
    lagi ramai drop komen :)



    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  14. cantik sampai ke tua kan..kagum

    ReplyDelete
  15. 78....macam tu...kalau 18 macammana la agaknya...:)

    ReplyDelete
  16. Salm ziarah,

    Hebat betoi perempuan ni...kalau dia asli tak buat pembedahah plastik memang mengejutkan lah,usia dia 78 tahun tapi nampak macam 40han ja....

    ReplyDelete
  17. nmpak masih cantik lg tp kedut2 tu nmpak dah hahaaa ;p

    ReplyDelete
  18. salam aidil adha..


    p/s: awak kena tag lah..sori ya

    ReplyDelete
  19. hah!! mak EI ker?..... huhu tercabar den.....

    ReplyDelete
  20. @ rina: yeke? xpe nnt sy tggu hehehe

    @ dazzling: xtau la suntik ke botok ke

    @ dhiera: betul mata dia cantik

    @ sufia: kena percaya jg

    @ zaty: hrp2 kite leh mcm tu nnt

    @ juliet: kena percaya jg. btw terima kasih ats jemputan tu

    @ elih: RCW tu mekap je lbh

    @ ecah: nk x nk kena percaya jg

    @ papa: tu dinamakan awet muda

    @ mama: mama pon kena canik mcm tu jg ;-)

    @ ciknurul: speechless

    @ run away: kite kot yg silap kira hehe

    @ abu: mak kite cantik jg kn? da buat da..

    @ anamizu: sy da buat. tq

    @ feel: sy setuju

    @ adwa: adwa pon cantik jg

    @ @e_da: kite pon mesti cm tu jg kn?

    @ daddy: kalu 18 mcm sy la hehehe

    @ ros: terima kasih. xtau la kalu ada surgery tp kalu xde mmg hebat

    @ ecah: biasa la tu lumrah manusia

    @ masz: tercabar dan mencabar heheh

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆