Kasi wangi sket!

11:32 am

KUALA LUMPUR, 6 Julai - Seorang suami di sini telah bertindak untuk memfailkan permohonan penceraian di Mahkamah Syariah di atas sikap isterinya yang tidak peka dengan kebersihan diri. Yunus bin Misran (bukan nama sebenar) 37 tahun; ingin menceraikan isterinya, Lelawati binti Mat Abu (bukan nama sebenar); 37 tahun kerana mendakwa isterinya tidak tahu menjaga kebersihan diri.

"Semasa kami berkawan dan di awal perkahwinan, perkara ini jarang berlaku. Namun lama kelamaan, saya melihat isteri saya seolah-olah tidak mahu menjaga penampilan dirinya. Badannya berbau dan paling dikesal, jarang menggosok gigi. Saya bertindak (menceraikannya) seperti ini kerana ingin memberi peringatan kepadanya."

Lelawati; bagaimana pun tidak menghadiri mahkamah ketika permohonan itu dibuat. Ujar Yunus lagi: "Jangan hanya pandai mengakui bahawa diri ini beragama Islam jika perkara remeh seperti ini tidak pernah diendahkan."

(sumber: berita buat sendiri)

>>>::<<<

  • tiada gunanya beli perfume ribuan hengget kalu body odor lebih harum dari perfume
  • muka? cun. baju? cantek. kasut. mabeles. tudung? thumbs up. bau badan? mak, tolongggg...
  • susah sangat ke nak gosok gigi lepas dah bedal budu, cencalok dan sambal udang ngan petai? kalu malas sesangat, beli je benda alah cam kat pic ni. 
  • dah kawen bukan bermakna tak boleh melaram ye? tapi untuk suami je. jangan salahkan suami kalu dia cari lain disebabkan anda 'pengotoq'
  • eh malu la kalu nama je perempuan tapi tak reti jaga kebersihan!
  • ramai yang terlupa, salah satu kunci bahagia terletak pada keharuman tubuh dan mulut.

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

19 Your Words of Lo♥e

  1. eiiiii..bab x gosok gigi tu geli..huhuhu..
    kita kat rumah kalau rambut selebek pun rasa x best jer ni kan plak x gosok gigi..hadoii..memang pengotor tahap dewa..ade jugak pompuan camni ek? ingatkan lelaki jer banyak gini

    ReplyDelete
  2. mak aii...gigi dia kuning mcm emas kot huhuhhhhh

    ReplyDelete
  3. eeuuuwwww...tlg la jg kebersihan kan...malu la laki nk hln dgn kte kang...plus kalo la pengotor pun malu jugak...

    ReplyDelete
  4. euwww..geli pulak!!
    isteri kena berhias untuk suami..hehe :)

    ReplyDelete
  5. tu la..kne jaga badan..jaga kecantikan..kalo x suami lari..huu

    ReplyDelete
  6. hahahaha..lawak r baca news ni..
    eiyerrr..
    sy rajin jga kebersihan diri..
    heeeee.. :D

    ReplyDelete
  7. Islam itu indah lagi bersih...jagalah keindahan & kebersihan krn kebersihan sebahagian daripada iman

    ReplyDelete
  8. serba serbi kena jaga kan org pompuan ni tak kira la dah berpunya ke belum

    ReplyDelete
  9. lorrrr..ingat berita betul td..kalau x i nak sepuk dah suami dia tu..cerai bkn jlnnya..bnyk lg cara lain nk sedarkan isteri yg pengotor..

    ReplyDelete
  10. ..belOm kawen pOng kita dh jaga elOk2...kalo dh berlaki msti kena lebey perhatian....

    ReplyDelete
  11. harus diingat...kebersihan luaran dan juga dalaman okay !..[masa ke pejabat ok, balik umh ko...takmo lah cmtu...takmo..takmo cayang!!]

    *syukur padaNya, isteriku bkn begitu..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  12. hehe..kalau orang laki ngan pengotor ni sinonim la kan?

    ReplyDelete
  13. ahaks!!! pengotor tahap gaban

    ReplyDelete
  14. pernah tertinggal toothbrush, konon2 tak gosok gigilah. Gosok pki jari je.. setengah hari gigi dah rasa sakit, mcm nak tercabut. Blum lagi rasa tak selesa, risau mulut berbau..
    Ish..ish..

    ReplyDelete
  15. eiyew...terok nye pompuan mcm tu..ishk3..dah kawin la perlu lebih menjaga penampilan kan!!!

    ReplyDelete
  16. haha pantang betol ak kalau pmpn bau lg truk dr ak
    kdg2 siap jmpe yg x shave bulu ketiak
    tp pkai shortest sleeve sependek2 yg boley
    sah2 bulu ketiak lg panjang dr bulu ketiak ak (jujur)
    eeeeiiiiiiiiii~

    ReplyDelete
  17. Weh!

    itu eMac...!

    oldskool tu!

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆